sâmbătă, 25 iunie 2011

BAC [ Română ~ oral / TIC ]

Da, ştiu că nu am mai scris de mult nici o întâmplare haioasă, nici măcar una serioasă. Motivul : am învăţat pentru BAC. NOT! :))
Păi iaca’şă. Prima probă a fost română ORAL. Nu e ceea ce pare [prietenii ştiu de ce].
Elegant, costum, cămaşă, gigolo italiano ce să mai….capul gol şi sufletul curat. Defapt capul pletos şi sufletul absent :)). Aşe…Mă uit eu pe liste acolo…eram ceva gen sala X etj 1. Ok mi-am spus. Mă strigă la intrare, urc la 1….mă uit într-o clasă : 2 din cele 3 directoare [nici una nu avea treabă cu româna]. Amân2 mă poftesc în clasă întrebându-mă cn îmi este profesoară. Moment de linişte. Nu puteam să le zic „palmier” :)). Îmi aduc aminte numele, le comunic, în timp ce una dintre ele mă îndrepta spre clasa din stânga iar cealaltă spre cea din dreapta. WTF?! În fine am găsit clasa într-un final…Mă duc iau subiect, mă pun în bancă. Îmi căzuse ceva de genu „degeaba suntem învăţaţi, culţi, avem facultăţi şi doctorate, dacă nu ştim să ne comportăm într-o societate şi să convieţuim paşnic printre ceilalţi”. Da da da…La proba esta muy locca WHAT THE FUCK?! :)))…
Încep eu să scriu pe ciornă abureli, defapt eu începusem dar pixul nu scria deloc….îl cuprinse şi pe el emoţiile…Mâzgălesc câteva rânduri…Mă pofteşte în prima bancă...Pam pam…Emoţii, transpiraţii, tremurături, bâlbâieli…dar m-am descurcat…băiat mare şi EXPERIMENTAT.
Bun.
Următoarea probă. TIC.
Lângă mine era o…fată…ca don’şoară nu-mi permit, de la SERAL. Bun.
Încep supraveghetoarele să zică ce să scriem în căsuţe. Eu mă uitam plictisit prin sala…Fata de lângă mine îmi spune „scrie de pe tablă cum zice doamna”. Ok…scriu…
Nu am de gând să povestesc toată proba dar cel mai amuzant mi s-a părut când am avut de căutat o imagine a copacului magnolia pe goagăl şi de salvat într-un word.
Îi explic ce şi cum, intră pe goagăl, dă sărci la imagini magnolie şi se uită….se uită….se uită….trecuseră vreo 10 min ….eu terminasem şi mă uitam la ea cum zâmbea la monitor.
După încă puţin timp îmi spune : „ce flori frumoase! Care ţi se pare mai frumoasă?”
Eu : „Păi….nu contează…ia o poză şi salveaz-o că trebuie să ne închidă net-ul imediat”.
Ea : „Dar care ţi se pare mai frumoasă?”
Eu : „ O.o WTF?! o.O”
În fine….suntem băieţi mari şi EXPERIMENTAŢI şi la TIC.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu