miercuri, 9 martie 2011

Scobitorile şi carcera

Era ziua de 7 martie. Mă tot gândeam ce mărţişoare să iau la colege.
      Tata mă sfătuieşte : Du-le câte o scobitoare, în felul asta nu îţi mai trebuie nici bold ca să le prinzi în piept.

Mergeam spre casă cu Ciocălău şi bunul meu coleg cordunean Fotea.
Ca de obicei, Ciocălău se apucă de vorbit la telefon (cred că el plăteşte salariile la jumătate din angajaţii Cosmote-ului).
Vorbea cu o don’şoară aşa că nu mi-am permis să îl întrerup.
Ciocălău : ’’ Eşti singură acasă?’’
                 ’’ Aaaa, atunci nu mai vin, nu am pe unde să ies în caz de ceva că tu ai gratiile alea la geamuri .’’
Fotea :  - E la carceră don’şoara?
Eu : - :)))
Fotea : - Dă-mi şi mie numărul ei de la celulă poate o să o vizitez.
Eu : - =)))))
Ciocălău : - Nu mă, stă la parter .
Fotea : - Aaaa, şi hoţului îi e greu să smulgă 2 gratii dacă vrea să vină la furat.
Eu : - Mai ales că dacă vede gratiile gândeşte că ai ceva valoros de protejat. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu