vineri, 11 martie 2011

Diriginta şi cadourile nu merg mână în mână

Aşe….păi…..o fost 8 martie….şi trebuia să îi luăm ceva la dirigă,zic.
Mnoh bun să încep cu începutul.
Prin a 9-a i-au luat fetele cadou o geantă. Le-a trimis să o schimbe pe motiv că ea nu poartă geantă de babe.
Prin a 10-a i-am luat băieţii nişte flori faine, dar ne-a spus că ei nu îi trebuie buruienile noastre. MNOH BUN !
Prin a 12-a în semestru I , (în a 11-a ne deşteptasem şi nu am mai luat cadouri), ne-a sugerat foarte subtil că vrea un sandwich maker. Ok ,ok. Luăm şi di-aşela.
Nu i-a plăcut pe motiv că încape în el câte o felie de pâine şi văzuse ea din acela în care încap câte 2. MNOH BINEE !
Acum de 8 martie….să îi luăm o tigaie…că tot ne zisese să îi luăm ceva folositor (eu optam pentru un făcăleţ).
Se duce don’şoară descurcăreaţă, ia tigaie serioasă de teflon.
Pac pac, cadou /v-am adus/ 8 martie/ noi fericiţi. Yey !A 2-a zi, nu am fost la şcoală, dar am fost informat că diriga a rămas atât de plăcut impresionată încât o zis că e chinezărie, nu teflon din acela bengos. GATA CU CADOURILE !

Tata : ’’Să îşi facă orez în ea dacă e chinezărie.’’

Un comentariu:

  1. Ce femeie nerecunoscatoare! Vai, ma enerveaza oamenii astia! Lasa ca voi ati aratat ca aveti bun simt si asta e cel mai important. :D

    RăspundețiȘtergere