joi, 3 februarie 2011

Alegeri PD-L

Ieri, s-au ales noi membri / conducători pentru Organizaţia de Tineret a Partidului Democrat Liberal.
Am fost şi eu prezent în sala mare a Primăriei Municipiului Roman, nu pentru că  sunt cine ştie ce om important ci pentru că nu aveau probabil destui oameni să le iasă voturile…şi uite aşa mi-am depus adeziunea .
Fun, fun, alot of fun!
Toată lumea îşi găseşte un loc, începe imnul PDL, toată lumea se ridică, aplaudă, şi aplaudă, şi aplaudăăăăă…..cameramanul de la ROMtv mă filmează în ureche….veselie, numai veselie!
Wtv, bla bla bla, vrăjeli, promisiuni, publicitate unui site romaşcan, eu eram atras de posteriorul unei don’şoare din faţa mea, etc etc.
Primarul : Aveţi 4 liste cu candidaţi (nr locuri libere = nr candidaţi…WTF?!), pe care îl vreţi îl lăsaţi aşa, pe care nu îl vreţi îl tăiaţi cu o linie (în sală nu erau pixuri).
Am pus formularele în urne exact cum le-am primit, doar nişte ŢIGANI înarmaţi cu pixuri, au început să îi taie pe toţi de pe liste.
Stau şi mă gândesc….care e diferenţa dacă iese persoana respectivă  câştigător pe postul oricum asigurat cu 100 voturi sau cu 50?Adică oricâte voturi ar avea tot el iese…ce să te mai chinui sa îl tai de pe listă,zic. 


PS : Astăzi, dragul meu coleg Dragoş împlineşte 19 anişori. La mulţi ani!

Un comentariu: