joi, 27 ianuarie 2011

Deodorantul devine un lux datorită crizei economice

Astăzi am fost să-mi iau mediile încheiate şi apoi m-am decis să merg cu Ciocălău Mondialu’ la o bilă.
Intrăm noi într-un club unde erau locuri libere, nu apuc să-mi dau geaca de pe mine că mă şi trezesc apostat de un copil de vreo 11-12 ani.
’’ Salut, ai să îmi dai şi mie o ţigară, te rog?’’
Eu ca un bun cetăţean ce sunt, gândindu-mă la sănătatea lui îi răspund politicos : Nop.
Păi doar nu era să rămân cu plămânii bietului băiat pe conştiinţa mea, şi aşa destul de încărcată.
Lângă masa noastră, în separeu, şedeau vreo 6 inşi cu vârste cuprinse între 15 şi 16 ani.
În timp ce mă bucuram de noroc, * nu că aş fi avut nevoie, deoarece jocul s-a terminat 5-3 în favoarea mea * trec prin spatele meu două pipiţe, tocmai ieşite din separeul mai sus menţionat, îndreptându-se probabil către toaletă, lăsând în urma lor un miros de transpiraţie acoperită de un miros dulceag de colonie .
Gândindu-mă că e doar imaginaţia mea bolnavă, îmi văd de jocul meu fără să spun nimic.
La întoarcere, ele trec pe lângă Paul. Acesta se apropie de mine şi îmi şopteşte :
’’ Băăăă, tu ştii în ce hal duhneau alea?:))))))’’
Eu : Am observat dar nu vroiam să zic nimic, am crezut că mi se pare  :))))).
El : Vai de capul meu, şi-o mai tras şi o tonă de parfum sperând că se duce mirosul de transpiraţie. Nu mă pot concentra, mă ustură nasul. De fapt aşa e la ţară, se spală mai rar.
Eu : =))))))
Continuăm noi jocul, până când o zărim pe una din ele că se îndreptă spre ieşire plângând.
Probabil că unul dintre colegii săi i-a spus în faţă că transpiraţia se înlătură cu săpun şi nu cu parfum.
PS : Astăzi, actorul principal din celebra serie Mărgelatul, Florin Piersic, împlineşte 75 de ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu