miercuri, 26 ianuarie 2011

Programul RABLA

Astăzi, după ce mă întorc de la ore, mă pun şi eu să mănânc ca tot omul.
Nu termin bine de mâncat că îmi şi sună telefonul. Paul, zis şi Ciocălău Mondialu’ mă roagă să merg cu el prin oraş, poate găsim vreun service ce repară PS2.
Căutăm noi ce căutăm, umblăm din poartă în poartă, fără succes evident, deoarece era un model mai vechi de PS2 pentru care nu se mai găsesc piese din câte am înţeles .
Cum mergeam noi în drum spre casă observăm o mulţime de şoferi nervoşi, ce nu puteau executa o depăşire normală fără celebrul salut şoferesc : ’’ Mergi în p***a m**** pe banda ta, că doar nu e tarlaua lu’ tactu’. ’’
Ne apucăm noi să vorbim despre maşini, iar spre surprinderea mea, Ciocălău zice :
-         Dacă aş avea bani, mi-aş lua o Dacie !
  Eu : De ce?:)))
  El  : Păi o dau la REMAT şi iau 1000 RON pe ea.
  Eu : Nu, dacă o dai la REMAT iţi dă un cupon de vreo 3000 RON, dar, pe care îl poţi folosi doar ca să îţi iei o maşină nouă.
  El : Dar nu mă, eu vând cuponul pe 1000 RON, găsesc eu vreun fraier.
  Eu : Mda ;))
  El : Şi cu banii ăia îmi iau 2 Dacia şi le dau la REMAT pe 2 cupoane pe care iau 2000 RON. Şi cu ăia 2000 iau 4 Dacia pe care iau 4 cupoane şi tot aşa. Aşa se fac banii în ziua de azi.
Deci, concluzia : TOATE AUTOTURISMELE DACIA SĂ APELEZE LA CIOCĂLĂU =)))))

Un comentariu:

  1. ți-am popularizat ideea în rândul colegelor mele...și lor li s-a părut o idee strălucită :))
    cred că Paul și-ar găsi parteneri de afaceri ;))

    RăspundețiȘtergere