vineri, 28 ianuarie 2011

Profesoara de franceză

Astăzi am avut o zi normală, aşa că o să vă povestesc despre visul meu de acum câteva seri.
Aşa….se făcea că eram într-o excursie cu clasa, în interiorul unei clădiri, clădire ce avea printre altele şi piscină (nu ştiu să înot ) .
Din senin apare fosta mea profesoară de franceză din şcoala generală.
Îmi face semn să o urmez şi se îndreaptă spre o grădină ce apăruse de nicăieri.
Mergeam încet spre grădină să nu cumva să mă audă colegii (nu ştiu de ce :)) ) .
Intră pe o uşă pe care apoi o trânteşte, în timp ce toţi colegii îşi îndreptară privirea către mine.
Eu rămân pe loc pentru câteva clipe, cât să scap de privirea colegilor. (nu întrebaţi, am vise ciudate).
Ajung în faţa acelei uşi albastre, ce avea dimensiunile unui pătrat cu latura de aprox 20 cm .
Uşa stătea înfiptă în pământ, puteam deci să trec pe lângă ea, dar eu mă tot chinuiam să intru pe uşă (dacă tot e uşă de ce să nu o folosim !).
Când îmi dau seama  că nu am absolut nici o şansă, încerc să închid uşa încet dar ea se trânteşte, iar eu mă trezesc, cu privirea’n tavan, căutând uşa prin jurul meu.
PS : Acest post a fost realizat la cererea cititorului meu nambăr uan :)).




SKIZZO SKILLZ / fresh si rece / making of


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu