luni, 24 ianuarie 2011

Aştept un cutremur să îmi scuture ţigara

Mnoh, ţin să vă informez că spre deosebire de celelalte posturi, acesta e unul cât se poate de serios.
Tema acestui post : Tinerii din ziua de azi si mentalitatea de căcat .
Ce înseamnă din punctul meu de vedere o astfel de mentalitate?
Exemplu : 1) Bărbatul munceşte iar femeia stă la cratiţă.
                 2) Nu îmi trebuie facultate, pot să mă angajez şi fără.
Astfel de subiecte mă fac să cred că nu sunt atât de idiot pe cât par.

1)      x : păi copiilor cine le dă să mănânce?
Y: şi dacă nu munceşti ce le dai sa mănânce?
X : păi el pentru ce munceşte?
Apoi mnoh futo’ Dumnezo’ de treabă!Că tu crezi că el munceşte să stai tu la bârfă pe uliţa satului. Acum, să nu credeţi că eu sunt cea mai zgârcită fiinţă întâlnită pe Pământ, dar oricât încerc tot nu pot să cad de acord cu treaba asta.
Nu mai suntem în vremuri de mult apuse, unde, femeia stătea acasă cu şatra de purandei, iar bărbatul era plecat la săpat şanţuri.
Acum am evoluat, iar pentru a săpa un şanţ ai nevoie doar de o persoană ce ştie să manevreze un excavator, nu de 20 de oameni ce dau la lopată.
Deci din cei 20, 19 rămân fără ocupaţie şi respectiv venituri, iar visele celor 19 neveste ale lor sunt spulberate.
Eu zic de 1 din 20 dar,excavatorul nu funcţionează la fel ca o lopată.
Deci fără un învăţământ superior nu prea ajungem nicăieri.
Şi iaca’şă ajungem la 2).
Cred că dacă am destul timp de gândire, pot găsii ’’n+1’’ motive din care să rezulte că am dreptate.
’’Eu cunosc o grămadă de persoane fără facultă ce muncesc!’’
Da, pentru cât? 1000 RON în cel mai fericit caz?Şi ce faci cu ei?Mai ales dacă fumaţi amândoi, pot zice că ’’v-aţi dus pe pulă bă!’’
’’ Sunt o grămadă de locuri de muncă pentru fete cu 12 clase!’’
Ok! Ca ce? Dansatoare in Japonia?Vânzătoare la stand?
Ştiţi ce?Nu-mi mai bat capul!Fiecare face cum ştie!
Cât despre titlul acestui post, de mâine mă las de cumpărat ţigări.
Păi cum?Că le-o scumpit iară ! Şi la venitul meu lunar ce are zerouri în minus, numai o scumpire nu-mi permit !
Să auzim numai de bine. Sănătate !
PS : Un articol interesant în legătură cu scumpirea ţigărilor puteţi vizualiza aici, articol realizat de Vecina de Blog .

Un comentariu:

  1. Mnoh, ca mare dreptate ai :)) Da' asa gandeste in mare parte romanu', n-ai ce sa-i faci.

    RăspundețiȘtergere